zondag 2 mei 2010

Welkom allemaal/welcome to all

Sinds een paar dagen staat er een teller op mijn blog en ook een 'waar kom je vandaan'  programma-tje............ WOWWWWWWWWWWWWWWW, dat heeft effect!!!!!!!! Niet alleen kan ik nu zien waar de bezoekers/sters vandaan komen, maar ook waar jullie op gezocht hebben!

Ik zou 't heel leuk vinden als jullie een berichtje achterlieten, maar ook als jullie iets zoeken om te maken.

A few days there's a counter on my blog, and WOWWWWWWWWW, it's effective! Not only I can see where you visitors live, but also what was your search on the www.

I would like to read a message from you!

2 opmerkingen:

Sabine zei

Hoi,

hier je grootste Belgische fan ;-) Ik zoek niet echt iets, maar kom gewoon regelmatig eens kijken naar wat nieuws.

groetjes,
Sabine

mija zei

Ben gisteren begonnen aan toe up sokken voor het eerst. Maar ik had wat onhandige problemen met het beginnen met de teen. Ben gestart en alle info is goed. Leuke site en tot ziens; mija